Koszykarz NBA ambasadorem polskiej marki 4MOVE
NOW IT’S
YOUR MOVE
Jeremy Sochan ambasadorem 4MOVE. Koszykarz stanie się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE. Nowy ambasador dołącza do grupy kilkunastu gwiazd sportu, z którymi do tej pory współpracował FoodCare.
– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare, który sam jest zapalonym miłośnikiem sportu i inicjatorem sportowego zaangażowania firmy.
– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4MOVE gwarantuje wysoką jakość. Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan.
Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE. Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Szczegóły kampanii są jeszcze objęte tajemnicą, ale firma zapewnia, że ma bardzo innowacyjny i ciekawy pomysł na wykorzystanie wizerunku Jeremiego Sochana. Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. Hasło kampanii to „Now it’s your move”.
Produkty 4MOVE sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.
Produkty firmy FoodCare do tej pory promowali m.in. Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund. Co ciekawe, twarzą 4MOVE był w przeszłości również inny koszykarz NBA Marcin Gortat.